Не так багато пройшло часу відтоді, як всі соціальні мережі, випуски новин і просто «розмови на кухні» були присвячені лише «Епіцентру», мережі магазинів будівельних та інших матеріалів, які попри жорсткі обмеження продовжували працювати в карантин.
Яких тільки гнівних коментарів ми не чули. Та що з того?
Здавалося б, репутаційний рейтинг повинен був постраждати, та й, як мінімум, повинен був накластися штраф за порушення карантину.
Але великий бізнес вміє майстерно користуватися написаними для себе законами. Та й тісні зв’язки у владних колах дозволяють владнати цю проблему «полюбовно», як кажуть в народі.
А що з репутацією? Та тут все виявилося ще простіше. Щоб швидко знешкодити дурну посткарантинну славу, мережа «Епіцентр» оголосила благодійну акцію «10 мільйонів на твої потреби» і розказала про це всій Україні яскравими й усміхненими біг-бордами.
Це – найостанніший і дуже яскравий приклад того, як нас вчергове мають за «Буратін». Маніпуляції зі свідомістю українців відбуваються щомиті й на кожному кроці, щоб не дати їм можливості замислитися про несправедливі грані власного життя, про ту ситуацію вибірковості права, яка давно розділила суспільство на тих, для кого є Закон, і тих, кому цей закон не писаний. І це триватиме й далі! Триватиме до того часу, доки ми не прокинемося й не почнемо вимагати рівності для всіх перед законом.
Віра в благодійність – це прекрасно. Але, коли питання стосується великого бізнесу й політики, – життєво необхідним є критичне мислення.
Чи є у нас це критичне мислення, українці?! Відповідь за вами!